Besked.

Ciao a tutti!
 
Sen senast har mycket hänt. Jag har träffat mycket nytt folk och fått nya vänner, jag har varit på vogue fahion's night out, men framförallt har jag fått beskedet: du är avsskedad. Det är möjligt att det lades fram på ett lite mildare sätt med lite formella artigheter, men det var endast denna fras jag tog med mig från det stela samtalet med mamman. 
Nu är det alltså dags för mig att försöka hitta en ny familj i Milano så snabbt som möjligt och ta mig dit innan slutet på nästa vecka. Annars blir det att ta mitt pick och pack och åka tillbaks till Boarp. Så det är alltså så läget ser ut just nu. 
 
Ci vediamo,
Johanna


Kommentarer
Kajjan

snutteplutte då, inte lätt att bli avskedad.. ta det inte personligt! den där ungen verkar ju ha lite problem.. du hittar en bättre familj! <3

2013-09-18 @ 15:17:06
emilia

men :( gött om du hittar en familj utan pipsillar i alla fall! :D

2013-09-18 @ 16:09:13
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se
Maria

Men shit vad orättvist! Du har bara varit där en vecka! Dem förtjänar inte dig hjärtat!! <3

2013-09-18 @ 20:48:15
muua

Åh nej:(

2013-09-19 @ 12:46:12
URL: http://moewohl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0