Utekväll.

Ciao a tutti!

Efter en lyckad utekväll igår kan man säga att jag är ganska sliten idag. Även om jag inte kom hem så sent, runt två, så var det ändå tillräckligt. Vi var ett helt gäng, både gamla och nya ansikten, som träffades vid de gamla kollonerna runt nio-tiden. Vid den tiden var det redan fullt med människor där, för det är en av de populäraste mötesplatserna på kvällarna, framförallt helgerna. Så vi hängde där någon timme och köpte billiga drinkar. Och herre jisses vad man fick valuta för pengarna. I alla fall om man jämför med där hemma i snordyra Sverige. Så vi hängde där i någon timme, sen var planen att vi skulle till någon klubb som tydligen skulle vara bra. Men när vi väl kom dit verkade det som att alla lämnade klubben, så vi gick tillbaka till kollonnerna och hängde där ett tag till eftersom det var kul där. Men efter ett tag började det regna och då var det inte lika kul längre, så vi bestämnde oss för att gå hem. Som tur är har jag träffat my homie Birgit som bor en liten bit bort från där jag bor så vi hade följe hem och svängde in om donken och köpte en cheesburgare på vägen. 
 
I fredags var det som sagt barnkalas för barnen och några andra barn från flickans klass. Då var det full rulle med magiker, ballonger, kakor och det bästa: monsters inc-tårtan. Den var såååå fin. Men det bästbästa av allt var att det som blev över av tårtan tog vi med oss hem. Wiho tårta till frukost. 
 
 
 
 
 
Barnen ville visa sina fina dräkter de fick i födelsedagspresent.
 
Ci vediamo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0